Re: Append.

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 22:27:53 MET

Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl) wrote:

> Do poprzedniego listu. Poniewaz ktos moze mi zarzucic ze wydziwiam
> (biorac pod uwage rozwiazania malo mozliwe), to melduje ze jest tak
> od czasu jak moj promotor uswiadomil mnie dawno temu, ze jak znam
> (chocby tylko "z widzenia") jakies 999.99 promila mozliwosci to NIE
> znaczy, ze sie nie da.
> Gdzies ostatnio widzialem o zamowieniu Dep.Obrony (USA, rzecz jasna)
> na minikomputerek z paroma tysiacami procesorkow P-6.
> Przy takich srodkach DA SIE zrobic nowe programy na sprzet CISCO,
> tylko moze taniej wyjdzie zrobic i finansowac na cele publiczne
> [...]

Przy obecnej postaci IP nie ma zadnej (nawet 0.00001 promila) mozliwosci
napisania takiego softu, ktory mialby zabezpieczac przed nabijaniem
licznika. Nie bylby tego nawet zrobic w stanie czlowiek analizujacy
pakiety IP na biezaco.

Greetings,
                                                KHC

Krzysztof Halasa

Palac Mlodziezy Internet: khc_at_pm.waw.pl
ul. Swietokrzyska Fidonet: KHC, 2:480/40
00-901 Warsaw, Poland