Re: Konkurs na zabezpieczenie IP!

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 19:07:18 MET

Wojciech Skaba (skabaw_at_Teleadreson.com.pl) wrote:
> Mysle, ze taki hacker obciazy tylko siec w obszarze miedzy nim,
> a pierwszym zliczajacym routerem NASK. Zaplaci albo on,
> albo ktos z jego otoczenia. Do nas nie dojdzie nigdy wiecej,
> niz 1 MB tego typu pakietow.

Jakie jest zrodlo tej teorii?

Watpie zeby byla to prawda. Powaznie. Chyba ze router w NASKu podlaczony
do Waszej sieci ma ustawiony limit 1MB pakietow _wszystkich_ rodzajow
od _wszystkich_ nadawcow.

Nie wiem co to takiego zliczajacy router NASK, ale naprawde nie ma
mozliwosci takiego skonfigurowania sieci/routerow, byscie mogli odbierac
zwykle pakiety IP i by rownoczesnie router w NASKu odrzucal te hackerskie.

Greetings,
                                                KHC

Krzysztof Halasa

Palac Mlodziezy Internet: khc_at_pm.waw.pl
ul. Swietokrzyska Fidonet: KHC, 2:480/40
00-901 Warsaw, Poland