Re: Konkurs na zabezpieczenie IP!

Autor: Wojciech Skaba (skabaw_at_Teleadreson.com.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 22:31:07 MET

> Nie wiem co to takiego zliczajacy router NASK, ale naprawde nie ma
> mozliwosci takiego skonfigurowania sieci/routerow, byscie mogli odbierac
> zwykle pakiety IP i by rownoczesnie router w NASKu odrzucal te hackerskie.

Oczywiscie nic sie nie dzieje bez zmiany oprogramowania na routerach.
Zakladam, ze mowimy tylko o pakietach zliczanych przez routery,
a nie o tych, ktore tajemniczym sposobem malyby uniknac zliczenia.
Trzeba tez odpowiednio okreslic zasady wspolpracy z NASK, to jest
czy oporgramowanie bedzie zainstalowane na routerach, czy tez NASK
bedzie uwzgledniac reklamacje.

Oczywiscie trudno eliminowac pojedyncze pakiety, taki np. jeden jedyny
hackerski ping. Ja mowie o zjawisku masowym, a tutaj jest wiele rozwiazan.

ws