Re: Konkurs na zabezpieczenie IP!

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 16:53:16 MET

On Wed, 20 Dec 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> Napisalem panu z Teleadresonu pare slow o mozliwosci np. zawalania ich hosta
> pingami slanymi z zagranicy, i o tych wszystkich metodach "nabijania
> licznika", o ktorych bylo na liscie. Oto co otrzymalem w odpowiedzi.
> Poczytajcie sobie. (Juz sobie wyobrazam to zabezpieczenie... :-))
> A teraz ciekawostka dla Pana. Nasza firma stoi nie najgorzej, mimo
> ze zyje tylko z informacji. Mysle, ze stac nas na ufundowanie
> nagrody, powiedzmy 1 mld zl (slownie: sto tysiecy - zeby nie bylo
> watpliwosci). I tak sie to zwroci w postaci reklamy, ktora bedzie
> [...]

 Brakuje mi tu jednej rzeczy: Ile ten gosc ofiarowuje nie komisji,
tylko na tzw. wolnym rynku - tj. dla hackera (przepraszam hackerow
za uzycie slowa "hacker" do rzeczy trywialnych) ktory zmusi go np.
do zaplacenia za 50% zajetosci lacza w ruchu ciaglym przez (tu wstawic
proponowany czas) godzin ?? Oczywiscie, ze zabezpieczenie w postaci
wyrwania wszystkich kabli z routera Teleadresonu nie bedzie
wchodzilo w rachube -:)

        Pozdrowienia -
                Gotfryd.