Re: Propozycja dla NASKu

Autor: Wojciech Skaba (skabaw_at_Teleadreson.com.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 13:46:23 MET

> Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
> --
> Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net http://www.torun.pdi.net/~rzm
> Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec

Witam Rafale. Dawno nie rozmawialismy. Widze, ze dotarly
do Ciebie echa korespondencji, choc w formie bardzo znieksztalconej.
Nota bene wiele informacji jest nieprawdziwych, np. to ze nie posiadamy
serwera WWW. Owszem posiadamy, www.teleadreson.com.pl - z baza
700,000 polskich firm (SIC!).

Byl on opisywany ostatnio w Wyborczej i w czsopismach komputerowych.
W dniach 5..7 grudnia byl prezentowany w Londynie. Ale to mniej istotne.
Ftp tez posiadamy, ale ma on mniejsze znaczenie.

Prawde mowiac nie mam juz sily na dyskutowanie o formie odplatnosci
za internet. Robi sie wokol tego burza, a firma komercyjnej nie stac
na prowadzenie korespondencji bez konca. Tak wiec pozostawiam
temat do ew. spotkania bezposredniego, ktore pewno nigdy nie nastapi.

Pozdrowienia

Wojtek Skaba

PS. Przy okazji napisz co u Ciebie slychac. To, ze jestes znany w
internecie wiem od Jurka Borkowskiego.