Re: Co ja mam zrobic? - pyta student SGGW

Autor: Micha/l Ko/lodziejczyk (miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 12:22:50 MET

Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl) wrote:
: >
: > Otrzymalem informacje, ze w SGGW w Warszawie uniemozliwiono niedawno
: > studentom korzystanie z Netscape. Jeden ze studentow pyta sie mnie:
: > "pisze prace magisterska, korzystam z literatury na swiecie, teraz
: > nie moge. Co ja mam zrobic?".

: A jako administrator tej uczelni moge powiedziec:

: Zostalo zablokowane poniewaz SGGW ma na razie lacze 9600 (na cala
: uczelnie) i jak sie zapewne domyslasz kilka Netscapow na takim laczu to
: nic nie sciagnie a przy okazji blokuje ruch poczty.

A moze lynx? Lepiej sie sciaga ta sama informacje przegladarka (nawet
tekstowa) niz poczta, poza tym oszczedzasz /usr/spool/mail ;-)

        Michal

--
Electronics, Politechnika Gdanska ( Technical University of Gdansk ), Poland