Re: Co ja mam zrobic? - pyta student SGGW

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 15:05:43 MET

> Otrzymalem informacje, ze w SGGW w Warszawie uniemozliwiono niedawno
> studentom korzystanie z Netscape. Jeden ze studentow pyta sie mnie:
> "pisze prace magisterska, korzystam z literatury na swiecie, teraz
> nie moge. Co ja mam zrobic?".
> Chcialbym sie dowiedziec, o ile jest tu ktos z SGGW, dlaczego juz
> wprowadzaja restrykcje, skoro nowy cennik NASK ma wejsc w zycie dopiero w
> nowym roku.

A jako administrator tej uczelni moge powiedziec:

Zostalo zablokowane poniewaz SGGW ma na razie lacze 9600 (na cala
uczelnie) i jak sie zapewne domyslasz kilka Netscapow na takim laczu to
nic nie sciagnie a przy okazji blokuje ruch poczty.
W tej sytuacji chyba jednak wiecej uzytkownikow kozysta z poczty niz
przeglada sobie WWW. A nie ma to nic wspolnego z cennikiem, poprostu sie
ostatni czasy za duzo ludzi o WWW dowiedzialo. Jak chce kozystac z
literatury to pozostaje mu mail. A jak wejdzie cennik to wyciagamy
wtyczke z gniazdka.

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl