Re: 0-700

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 12:37:39 MET

Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl) wrote:
: > : Heh .. jak mi pokazesz jak mam ustalic przez dzwonienie pod 808 to
: > : bardzo chetnie. Tylko ze nie Ty wybierasz centrale !
: > : Zadna sztuka pokazac cos w szczegolnych warunkach.
: >
: > Jak rozumiem, sugerujesz w ten sposob, ze jak ktos chce podzwonic sobie
: > na czyjs koszt, to wybierze do tego celu pierwszy lepszy blok? ROTFL...
:
: To ja zapraszam do wybrania bloku u mnie w Skierniewicach

A co - masz zlosliwych sasiadow?
Ale zaraz.... Kto zna adres piwnicy Hofmokla?
Moze mu zademonstrowac, co oznacza placenie za bajt..

Jarek.