Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 12:16:45 MET

PT Gotfryd Smolik pisze:
> W zwiazku z tym, ze trudno poprowadzic granice, o ile mi wiadomo cala
> strefa "katowicka" jest traktowana jako 1 strefa: moge nie tylko z Gliwic
> do Zabrza (zawsze to byla "miedzymiastowa", czasem na odleglosc 100m)
> ale rowniez do Katowic (Sosnowca tez?) dzwonic LOKALNIE.

Masz racje, ale ja pisalem o czyms innym. Mianowicie o tym, ze zmiane
struktury stawek miedzymiastowych na 1:4:6 (i umieszczeniu gros rozmow w
tej drugiej grupie) nazywa sie "relatywna obnizka cen.
Poza tym to nie tylko stefa katowicka, ale wszystkie tzw. strefy podmiejskie
sa taryfowane jako lokalne (zeby nie mowiono, jak tym Hanysom dobrze ;-) )

Pozdrawiam,
Mumin

--
  Michal M Mierzwa 		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa   2