Re: Postmaster

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 12:14:20 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Wkurzyl mnie pewien spam,
: napisalem do faceta zeby sie odpac'kal/
: a on mi na to odpowiedzial takim mailem
: ze niewiele myslac forward'nalem go do postmastera
: a tu Mailer-Daemon z tego host'a mi odpowiada

Na ogol wysylam do
- administratora maszyny - root, supervisor, postmaster
- administratora domeny ( host -av -t SOA spammer.dom.com , mozna tez
  nslookup-em)
- administratora sieci ( whois [-h whois.ripe.net|whois.internic.net ]
  numer.sieci.skad.smieci )

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec