Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 10:43:57 MET

 Na wstepie: zgadzam sie z opinia, ze to powinno byc na innej liscie.
 Ale skoro biednemu monopiliscie dostalo sie tu, to ja go troche obronie:
                                                          ------
On Tue, 19 Dec 1995, Michal Mierzwa wrote:

> A o tym mi nawet nie mow!!!
> Aktualnie: I strefa (do 20km - liczone od cenrali) 1imp/min
> II (20-100-czyli prawie wszystkie rozmowy, jak dla mnie)4imp/min!!
> III (>100km) 6imp/min.
> Z Knurowa do Rybnika jest 19km, ale musze dzwonic przez Katowice i place
> jak za zboze. Relatywnie spadly... KPINA Z LUDZI!! Nie wiem, czy w warunkach
> Slaska I strefa w ogole istnieje. Przeciez stad wszedzie jest dalej niz
> 20km!!!!

 W zwiazku z tym, ze trudno poprowadzic granice, o ile mi wiadomo cala
strefa "katowicka" jest traktowana jako 1 strefa: moge nie tylko z Gliwic
do Zabrza (zawsze to byla "miedzymiastowa", czasem na odleglosc 100m)
ale rowniez do Katowic (Sosnowca tez?) dzwonic LOKALNIE.
 A za reszte (zmniejszenie ryczaltu w szczegolnosci - wg. mnie
szczyt glupoty, nie widzicie analogi do mocno tu krytykowanego
cennika NASK ??) TPSA oberwalo slusznie...
 I ze ty jestes poszkodowany to tez prawda -:(

> Pozdrowionka,
> Mumin

        Gotfryd.