Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 09:16:53 MET

PT Grzegorz Stepniak pisze:
> Jesli moge cos poradzic to zajrzyj do starych gazet i sprawdz ile razy w
> ciagu ostatnich trzech lat wzrosly ceny impulsow za rozmowy telefoniczne.

Czy mamy rowniez sprawdzic, jak sie w tym okresie zmieniala ilosc
*bezplatnych* (wliczonych w abonament) impulsow?

> Proponuje rowniez zebys zwrocil uwage ze w trakcie jednej z "podwyzek"
> relatywnie spadly ceny rozmow miedzymiastowych. Porownaj to takze z

A o tym mi nawet nie mow!!!
Aktualnie: I strefa (do 20km - liczone od cenrali) 1imp/min
           II (20-100-czyli prawie wszystkie rozmowy, jak dla mnie)4imp/min!!
           III (>100km) 6imp/min.
Z Knurowa do Rybnika jest 19km, ale musze dzwonic przez Katowice i place
jak za zboze. Relatywnie spadly... KPINA Z LUDZI!! Nie wiem, czy w warunkach
Slaska I strefa w ogole istnieje. Przeciez stad wszedzie jest dalej niz
20km!!!!

[...]

Pozdrowionka,
Mumin