Re: 0-700

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 19:55:22 MET

Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:

: > Jak sie dowiedzec, jaki numer ma para drutow w piwnicy
: > (na przykladzie warszawskiej centrali 616/617/671/672)
[...]
: 1) przepis nie skutkuje zawsze - nie wszystkie centrale realizuja
: mechanizm call back.
: A jesli to nie zawsze na tym numerze tak ze juz dziura w rozumowaniu.

Im nowsze, tym wieksza szansa. A w/w EWSD ma te mila (z punktu widzenia
ustalania numerow) ceche, ze oddzwania tylko w wypadku, gdy podany przez
abonenta numer odpowiada numerowi, pod ktorym centrala widzi dana linie.
Przez co unikamy alarmowania sasiadow gluchymi telefonami :) OK, wiem,
ze ta cecha sluzy czemus zupelnie innemu :-)
A za czasow wybierakowow i Pentacont centrale w Warszawie oddzwanialy po
wykreceniu wylacznie "16" - same wiedzialy, do kogo oddzwonic...

: 2) jak mamy pecha to trafiamy na blok gdzie jest ok 50 par i siedzimy tam
: przez jakies 2 godziny.

50 par to jedna godzina (circa 60 sekund na sprawdzenie pary).

: W tym czasie jest spore prawdopodobienstwo ze dorwie nas facet z ktory
: akurat zszedl do pinicy

Na to zawsze jest szansa. Ale o 10:30 czy 23:30 szanse sa male..

: Wymaga to niestety wieloletnich ogromnych inwestycji. Przyklad natomiast
: niemieckiego telekomu wskazuje na to ze to rozwiazanie nie jest glupie i
: absolutnie nieskuteczne.

Znam rozwiaznie absolutnie skuteczne: odciac wszystkim telefony. Tylko
gdzie tu sens?

--
	Leszek.