Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 20:10:19 MET

Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: > Z tego co wiem to w obszarze Lodzi placi sie 8.50+VAT za km/miesiac za
: > tzw. "lacze teleinformatyczne"
: A duzo jest zainteresowanych? Bo jesli tylko ty to skontaktuj sie ze mna
: telefonicznie to jakos ci odbije na ksero czy cos. Natomiast jesli jest
: wiecej zainteresowanych to dajcie znac a zmusze sie i sprubuje to
: pracowicie wklepac

Tez jestem zainteresowany. Nie macie jakiego www?

Jarek.