Re: 0-700

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 20:07:04 MET

Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: > Jak sie dowiedzec, jaki numer ma para drutow w piwnicy
: > (na przykladzie warszawskiej centrali 616/617/671/672)
: >
: > (5) For each "telefonow z listy z pkt.3" do
: > - wykrecamy 808 i potem <numer-z-listy>
: > - odkladamy sluchawke
: >
: UWAGA
: 1) przepis nie skutkuje zawsze - nie wszystkie centrale realizuja
: mechanizm call back. A jesli to nie zawsze na tym numerze tak ze juz
: dziura w rozumowaniu.

Nie wiem jakie sa typy central, ale na mojej i wielu innych mechanizm
dziala bezblednie, z jednym zastrzezeniem - wcale nie krecimy 808.
Po prostu wykrecamy swoj numer i zaraz jak sie dokonczy ostatnia cyfra -
odkladamy sluchawke. Za 3 sekundy bedziemy mieli pojedynczy dzwonek.

P.S. Wiecie jak fachowiec ustala nr pary? Dzwoni do swojej siedziby,
     gdzie przy cyfrowym telefonie siedzi sekretarka i na owym telefonie
     pokazuje sie jej numer dzwoniacego.
   Fakt - mamy (niestety) nowa centrale.

Jaroslaw Lis