Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Artur Jaroszek (artur_at_mimuw.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 13:22:35 MET

Irek Neska z NASK napisal:
>Nie wiem jak A.Zienkiewicz dokladnie sie wyrazil w tej kwestii, ale nam
>chodzilo o uzaleznienie (w jakims stopniu - i o tym stopniu nie bede sie
>wypowiadal) odplatnosci za korzystanie z Internetu od generowanego ruchu.

Efekt jaki to da za rok czy dwa lata jest tak oczywisty, ze chyba nawet
NASKowcy to widza! W Polsce nie bedzie serverow news nie bedzie WWW
nie bedzie zadnych archiwow ftp ! WSZYSTKO KAZDY bedzie ciagnal z innych
panstw i grzecznie placil NASK TYLKO ZA SIEBIE!
No bo po co zakladac ftp server czy server WWW, ktory cos daje innym?
To zupelnie tak jakby TPSA kazalo placic informacji kolejowej
za to ze ktos do niej dzwoni...

Na szczescie takich idiotow w TPSA sie nie zatrudnia i jakos jeszcze
informacje istnieja.

Wesolych Swiat wszystkim i samych rozg NASKowcom!

A.

* * *
* Artur Jaroszek * mailto:artur_at_mimuw.edu.pl *
* Instytut Informatyki * http://www.mimuw.edu.pl/Artur/Artur.p.html *
* MIM UW * irc-nick: Artur *
* * *