Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 17 Dec 1995 - 11:02:38 MET

On Sat, 16 Dec 1995, Jerzy Pawlus wrote:

> A jak wytrzezwiejecie to sie dowiecie, ze TPSA podnioslo 4-krotnie ceny
> Czy nie widzisz, ze dopiero teraz masz szanse wpasc w rece prawdziwego
> monopolisty.
Wydaje mi sie ze do tej pory TP S.A. nie dala powodu do takich podejrzen,
przynajmniej w obszarze sieci komputerowych.
Np nowy cennik Polpaku przewiduje _obnizenie_ ceny za pakiet i zwiekszenie
zeny za abonament zaby promowac aktywne wykorzystanie sieci. Kierunek chyba
zgodny z oczekiwaniami.
W obszarze IP TP S.A. nie moze byc monopolista chocby dlatego ze nie
bedzie jedyna. Na jakas wojne na smierc i zycie z NASK tez sie nie zanosi.
Pozdrawiam.
                                Konrad