Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 10:52:48 MET

On Mon, 18 Dec 1995, Jerzy Michal Pawlak wrote:

> wiec odpowiadam jasno i wyraznie: Uzytkownicy (w tym ja) skarza sie na
> duze obciazenie sieci utrudniajace (badz czasem wrecz uniemozliwiajace)
> prace. I mam na mysli rzeczywiscie prace, taka za ktora dostaje pieniadze.
> Rozwiazania sa dwa: Zwiekszyc przepustowosc albo zmniejszyc ruch.
> Wybrano (byc moze z przyczyn finansowych, moze technicznych, a moze z
> glupoty) opcje druga. Jasne?

Nie do konca. Najpierw nalezalo poszukac waskiego gardla. Jak wiem, tym
waskim gardlem w Twoim przypadku jest linia 72 kbps na Hoza. Czy to jest
linia NASK? Czy ogolnokrajowy cennik pomoze na Wasze problemy, jesli nie
ma warunkow technicznych do poprawy linii do koncowego abonenta?

Pozdrowienia,

Maciek