Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 10:49:35 MET

On 18 Dec 1995, Jerzy Pawlus wrote:

> Chcialem przypomniec, ze TPSA ma dotychczas faktyczny monopol na lacza
> miedzynarodowe i miedzymiastowe (Telbank tez dzierzawi lacza od TPSA)
> Z chwila gdy TPSA zacznie swiadczyc IP trzeba bedzie uwaznie przyjrzec
> sie czy nie stosuje cen dumpingowych. A czy zanosi sie na wojne z NASK
> tp pozwole sobie przypomniec nastepujace fakty:
>
> - wycofanie sie TPSA zw wspolnego eksperymentu laczy 2M
> - wycofanie sie TPSA ze wspolnej eksploatacji szkieletu FRAME RELAY
> (umowa zapowiadana w Miedzyszynie)
> - zaproponowanie dwom srodowiskom naukowym (Lodzi i Gdanskowi)
> [...]
  ---

  To ostatnie to bardzo ciekawa informacja! Na zeszlotygodniowej
  konferencji KOWBAN (we Wroclawiu) w referacie Metaprzetwarzanie - stan
  aktualny i perspektywy autorstwa J. Weglarza i M. Stroinskiego mowilo sie
  o idei polaczen frame relay 34M laczacych osrodki superkomputerowe w
  Polsce.

  Polaczenia mialy obejmowac:
  Gdansk-Warszawa
  Krakow-Warszawa
  Poznan-Lodz -|
                |-Warszawa
  Wroclaw-Lodz -|

  Czy ktos zna jakies inne szczegoly na tentemat?

> Co bedzie dalej? Poczekamy zobaczymy. Mam nadzieje, ze w ostatecznym
> rozrachunku skorzystaja uzytkownicy sieci.
  ---
  Czekamy..

  Wojtek