Re: 0-700

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 17 Dec 1995 - 11:25:24 MET

W odpowiedzi na moje slowa o telefonie z uruchamiana kluczykiem blokada
numerow np. typu party-line:

> From: Grzegorz Stepniak <gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl>

> Tak ale trudno jest zmusic babcie na rencie ktorej wnusio nabija licznik
> do kupienia takiego telefonu
>

> From: Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl>

> Ale chyba nie proponujesz wszystkim babciom wymiany aparatow i ich mozolnego
> prograbowania w obronie przed wnuczkiem i nie tylko

Nie, natomiast proponuje zeby taka babcia miala mozliwosc OPCJONALNEGO, NA
JEJ ZYCZENIE zalozenia przez TPSA blokady tych numerow - nawet za niewielka
dodatkowa oplata! A nie wszystkim na sile.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl