Re: 0-700

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 12:29:56 MET

> [...]
> : kraju nie sa realizowane w ruchu automatycznym. Jedyna mozliwosc
> : polaczenia sie z takimi uslugami to zamowic rozmowe (ruch reczny).
>
> I jest to chamstwo jakich malo. Dlaczego? Dlatego, ze:
> (1) jesli i tak lacza kazdego, kto zechce, to reczne laczenie nie daje
> nic poza zwiekszeniem kosztow (pensje telefonistek)
> (2) jesli nie lacza kazdego, to jak odrozniaja tego, kogo moga polaczyc
> od tego, kogo nie powinni? Po glosie? Ze niby jak jestem piskliwym
> tenorkiem, to nie moge sobie pogwarzyc z panienka w HongKongu?
> Zreszta kto w ogole dal TPSA prawo do decydowania, z kom abonenci

Skoro twierdzisz ze to chamstwo to faktycznie chyba nie wiesz co to
telefon a juz napewno nie wiesz jak wyglada zamawianie rozmow
telefonicznych. Czyli w obecnych czasach to ty poprostu jestes ..... !

A przepraszam jestes piskliwy tenorek ... no tak to by tlumaczylo:
Bez jaj zupelnie ...

> [...]
> : w granicach Polski (juz widze te listy ze monopolista utrudnia zycie
> : konkurencji ale zwazcie ze od czasu wprowadzenia tych ograniczen ilosc
> : reklamacji spadla o ok.60-70%)
>
> Moze jeszcze przytoczymy daty wprowadzenia siedemsetek i telefonistek?
> I pomyslimy, dlaczego sa nie tak bardzo rozne? I dodamy wykaz taryf
> siedemsetek? I wtedy podyskutujemy...
> Jesli chodzi o jakosc uslug, to TPSA nie jest zanadto lepsza od NASK.
> Przyklad: Warszawa, 617 -> 33, ponad 50% "gluchych telefonow". A 617
> nie jest zaden klepak czy KuntaKinte, tylko EWSD :-)

Co do ich lacz to juz zupelnie inna sprawa ...

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl