Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 14:07:48 MET

On Wed, 29 Nov 1995, Darek Wichniewicz wrote:

> czy wieksze firmy ZARABIAJACE NA TYM PIENIADZE. Z ich punktu widzenia nowy
> cennik jest szczegolnie razacy: NASK podnoszac cene laczy stalych

Zaraz: czy ja dobrze widze? Nie podoba sie nowy cennik NASK?

A teraz powaznie: gdy prof. Hofmokl oglaszal na I konferencji IwP plany
taryfikacji za ruch wychodzacy, ComputerWorld opublikowal wypowiedzi
wielu osob ze srodowiska komercyjnego, ktorym nowe pomysly sie podobaly.
ComputerWorld, ktory dzis otrzymalem, pisze piorem (peg): "Uslugodawcy
Internetu z kolei zapatruja sie na nie (tzn. zmiany cennika) raczej
pozytywnie". Skad sie to bierze? Komu sie podobaja w srodowisku
komercyjnym oplaty za ruch?

Pozdrowienia,

Maciek