Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 14:32:02 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:
: On Wed, 29 Nov 1995, Darek Wichniewicz wrote:
: > czy wieksze firmy ZARABIAJACE NA TYM PIENIADZE. Z ich punktu widzenia nowy
: > cennik jest szczegolnie razacy: NASK podnoszac cene laczy stalych
: Zaraz: czy ja dobrze widze? Nie podoba sie nowy cennik NASK?
: A teraz powaznie: gdy prof. Hofmokl oglaszal na I konferencji IwP plany
: taryfikacji za ruch wychodzacy, ComputerWorld opublikowal wypowiedzi
: wielu osob ze srodowiska komercyjnego, ktorym nowe pomysly sie podobaly.
: ComputerWorld, ktory dzis otrzymalem, pisze piorem (peg): "Uslugodawcy
: Internetu z kolei zapatruja sie na nie (tzn. zmiany cennika) raczej
: pozytywnie". Skad sie to bierze? Komu sie podobaja w srodowisku
: komercyjnym oplaty za ruch?

peg pytal sie mnie czy moze zacytowac moja wypowiedz z polipa, ktora
oczywiscie odnosila sie negatywnie do tych pomyslow. Nie wiem czy sie
pojawila w koncu w druku.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec