Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 21:58:25 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Jestesmy organizacja komercyjna co nie znaczy ze od razu bedziemy
>providerem (ladne), a to jest jedyna sytuacja kiedy kladzenie wlasnych kabli
>(a moze wlasnego lacza poza polske ????) jest oplacalne.

ja tu naprawde czegos nie rozumiem. skoro sie oplaca wiec czemu
nie skorzystac ? czy ktos zrobil rachunek po jakim czasie zwroci
sie lacze przy obecnych cenach placonych tpsa ?
  i czy polozenie lacza przez nask oznacza ze inna firma nie moze
polazyc rownoleglego polaczenia ?

co do cennika, zgadzam sie z toba i wszystkimi oponentami.
jest kretynski. zasady naliczania sa niby jasne, tylko nie zostaly
okreslone zasady kontroli przeplywajacych informacji itp/itd.
po prostu "cos tu ....".
               analogicznie jak z budowa autostrad, i ograniczeniem sybkosci.

ps: wole nie miec u nas ruskiego internetu, tzn. internetu na wzor rosji,
     a niestety tak sie moze zdazyc kiedy beda sie wyczerpywaly limity
     transmitowanych GB. poszczegolnych sieci miejskich.

[ciach o routerach, dns, naliczaniu oplat]

takze pozdrawiam :)

--
                          oOOo