Re: Protest

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 06 Nov 1995 - 09:51:54 MET

Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl) wrote:

: O.K., to ja sie wypowiem:

: Na koniec argument, ktory powinien rozwiac wszelkie watpliwosci: urzad, ktory
: podlaczyl konferencje PSI nie mial prawa tego zrobic - nie mial stosownej
: umowy z NASK i lacze nie powinno byc zestawione.

Tego agrumentu nie rozumiem. Jaki to ma zwiazek ze sprawa ?

: Za co jeszcze mam przeprosic?

Ja nie wiem za co - nie uczestniczylem w zgromadzeniu w Gdansku.
Dobrze, ze odpiszales (szkoda, ze tak pozno).

Pozdrawiam,

--w