Re: Domeny 0.5 = 0.000005

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 06 Nov 1995 - 11:05:26 MET

lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:
>: A kto i ile zaplacil np. za zmiany adresow e-mail na wizytowkach
>: uzytkownikow Twojej domeny?
>
>??? Mozna utrzymac przeciez stara domene do celow stricte pocztowych
>(wystarczy wpisac dla starej domeny MX'a juz w nowej - najczesciej bedzie
>to po prostu nowa nazwa tej samej maszyny - oraz dopisac sendmail'owi
>kolejna nazwe do klasy localname) wystarczajaco dlugo, zeby ludziom
>zdazyly sie skonczyc wizytowki. A nowe wizytowki robic od momentu
>zmiany nazwy domeny wylacznie z nowymi adresami...

Czyli znow prymat ideologii nad praktyka. Bo czemu w takim razie miala
sluzyc zmiana domeny? Zaraz ktos napisze, ze powinno sie zabronic
"nielegalnych" pol MX [tzn. niezgodnych z czyims swiatopogladem] :-(((((

Poza tym pola MX sa raczej marnym rozwiazaniem. Ja wole miec mzliwosc
stworzenia sobie takiej domeny jaka chce. Zachecony ta dyskusja
zastanawiam sie nad zarejestrowaniem dla instytutu dmeny iopan.pl poki
jeszcze mozna.

Wkladam kurtke z azbestu i czekam na odpowiedzi.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland