Re: Protest

Autor: Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl)
Data: Mon 06 Nov 1995 - 08:51:54 MET

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) wrote:
: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: : Jako wirtualny uczestnik II tury Walnego Zgromadzenia stowarzyszenia
: : Polska Spolecznosc Internetu, odbywajacej sie w Gdansku w piatek 27.10.95, a
: : rownoczesnie wirtualnie w Internecie, chcialem zdecydowanie zaprotestowac
: : przeciwko *KARYGODNYM* dzialaniom NASK-u, ktory dokonujac w tym dniu prac
: ...

: Z ciekawosci:

: Jaka byla odpowiedz na ten protest ?
: Czy ktos z NASK przeprosil juz PSI i UW ?
: Czy ustalono kto (lub co) zawinil w tym przypadku ?

O.K., to ja sie wypowiem:

Nie wiem skad to wielkie oburzenie. Wyslalismy zapowiedz o przerwie
w lacznosci kilka dni wczesniej. Maciek Uhlig wyslal prosbe o przelozenie
modernizacji na inny termin na moje prywatne konto, zamiast oficjalnej
prosby do NASKu. Ja w tym czasie bylem poza Warszawa i nie moglem od
razu zareagowac.

Probowalismy zmienic termin wyjazdu, ale okazalo sie to niemozliwe
- ekipa z firmy dokonujacej upgrade'u juz wczesniej wyjechala do Gdanska
w swoich sprawach, a inne terminy mieli zajete.

Na koniec argument, ktory powinien rozwiac wszelkie watpliwosci: urzad, ktory
podlaczyl konferencje PSI nie mial prawa tego zrobic - nie mial stosownej
umowy z NASK i lacze nie powinno byc zestawione.

Za co jeszcze mam przeprosic?

-Lukasz