Re: Domeny 0.5

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sat 04 Nov 1995 - 09:45:45 MET

On Fri, 3 Nov 1995, Grzegorz Szyszlo wrote:

> niezupelnie. oddajemy tpsa domene *.tpsa.com.pl . co to daje ?
> daje to to, ze tpsa moze sobie z owa domena robic co chce. w takim przypadku
> bardzo wygodne dla niej sie okazuje nadawanie hostom nazw miast, tzn.
> host o nazwie krakow mialby adres: krakow.tpsa.com.pl . proste nie ?
Przeczytaj jeszcze raz uwaznie to z czym polemizujesz. Dla ulatwienia
dodam ze chodzi o system terytorialny, ktory przez PSI jest proponowany
jako dominujacy. A w tym systemie nie ma miejsca na com.

> bo co mnie obchodzi to, ze tpsa w krakowie ma hosta o nazwie
>
> BOLEK-I-LOLEK.krakow.tpsa.com.pl ?!? ja sie chce po prostu dopchac
> do hosta tpsa.
>
> rownie dobrze tpsa moze sobie postawic hosta o nazwie reksio, i zrobic
> na niego proste aliasy w stylu: www.tpsa.com.pl , ftp.tpsa.com.pl itd
> w zaleznosci od potrzeb. Wlasnie o to chodzi w nowym standardzie.
A tu dales wyraz niezrozumienia skali problemu. NIE BEDZIE jednego hosta
dla calej TP S.A. bo ta firma ma 60 000 pracownikow i kilka tysiecy
hostow. Niezbedny jest tu podzial na poddomeny. Mnie sie wydaje ze nawet
na dwa pietra: oddzial.miasto.tpsa.[com].pl
Powoduje to takie wydluzenie nazwy ze te trzy literki nie wnoszace zadnej
dodatkowej informacji so na prawde dodatkowym i niepotrzebnym wtretem.
[lody dla tego kto od razu nie zgadnie co to jest tpsa.pl i czlon com mu
w tym cos pomoze]
System terytorialny sam sie tutaj pcha do glowy a ze dwa czlony sie
odwraca dla ulatwienia administracji - dla mnie logiczne dla "purystow
domenowych" zbrodnia.
Pozdrawiam
                                Konrad

| Konrad Plich |
| Telekomunikacja Polska S.A. | email: |
| Zaklad Telekomunikacji | konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl |
| w Piotrkowie Tryb. | konradpl_at_zpk.u.lodz.pl |