Re: Domeny 0.5

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 22:19:34 MET

niezupelnie. oddajemy tpsa domene *.tpsa.com.pl . co to daje ?
daje to to, ze tpsa moze sobie z owa domena robic co chce. w takim przypadku
bardzo wygodne dla niej sie okazuje nadawanie hostom nazw miast, tzn.
host o nazwie krakow mialby adres: krakow.tpsa.com.pl . proste nie ?

bo co mnie obchodzi to, ze tpsa w krakowie ma hosta o nazwie

BOLEK-I-LOLEK.krakow.tpsa.com.pl ?!? ja sie chce po prostu dopchac
do hosta tpsa.

rownie dobrze tpsa moze sobie postawic hosta o nazwie reksio, i zrobic
na niego proste aliasy w stylu: www.tpsa.com.pl , ftp.tpsa.com.pl itd
w zaleznosci od potrzeb. Wlasnie o to chodzi w nowym standardzie.

--
                          oOOo