Re: Dyskusja o domenach

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sat 04 Nov 1995 - 10:08:30 MET

On Fri, 3 Nov 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> Dyskusja o domenach na liscie POLIP zaczyna przypominac, niestety, rynsztok...
> Dopoki dyskutowalismy nad tym projektem w ramach listy PSI-L, dyskusja byla
> ostra, ale w miare na poziomie. Od kiedy dyskusja przeniosla sie tutaj (z woli
> czlonkow PSI, ktorzy zdecydowali o tym w glosowaniu - radze o tym pamietac!
> Wynik glosowania mogl byc tez i taki, ze dokument mogl zostac od razu uznany
> za oficjalny i przekazany Irkowi Nesce, i niektorzy obecni na tej liscie nie
> mieliby okazji do dania upustu swojemu pieniactwu), jej poziom jest coraz
> [...]
Ja tylko przypomne ze ten dokument bez powszechnej akceptacji przez cala
spolecznosc polskiego Internetu a nie tylko przez PSI nie jest nic wart.
Przypominam tu trzezwy glos Irka Neski, ktory napisal ze nie ma prawa np.
odmowic rejestracji unikalnej domeny firmy bezposrednio w pl.
Do zmiany istniejacych domen tez moze najwyzej namawiac.
Proba narzucenia czegokolwiek z gory bedzie oznaczala dla calej cennej
inicjatywy okreslenia podstawowych regol nazewnictwa po prostu
zignorowanie przez tych, ktorym miala pomoc i do czegos SKLONIC
Pozdrawiam.
                                Konrad

| Konrad Plich |
| Telekomunikacja Polska S.A. | email: |
| Zaklad Telekomunikacji | konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl |
| w Piotrkowie Tryb. | konradpl_at_zpk.u.lodz.pl |