Re: Domeny 0.5

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 15:53:19 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>A ja nie rozumiem po co zmiany nazw komputerow w sieci loklanej?
>Jak mialem host, ktory wczesniej nazywal sie (powiedzmy) pajac.wsp.krakow.pl,
>gdyby nagle ktos nakazal zmiane nazwy domeny mojej uczelni na (brrr...)
>pu-cracow.edu.pl, to komputer pajac nazywalby sie teraz automatycznie
>pajac.pu-cracow.edu.pl. Kto mi kaze zmieniac mu nazwe?

Przyzwoitosc nakazuje zmienic domyslna domene aby odwolania do serwerow w
tej samej domenie przez "nazwa" zamiast "nazwa.pu-cracow.edu.pl" trafily
tam gdzie trzeba.

Dla mnie i dla Ciebie nie bylby to problem ale juz widze wlasciwie slysze)
te telefony, ze dzialalo a teraz przestalo [Dokladniej: "Czy siec dziala?"
- tak zawsze pytaja u mnie].

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland