Re: Domeny 0.5

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 11:18:08 MET

rmikke_at_mofnet.gov.pl (Ryszard Korwin-Mikke - DI 153 5007) wrote:

>Bzdura, skoro internet ma byc komercyjny, to administracja
>panstwowa nie ma tu nic do gadania. Zatem powinna byc mozliwosc
>odwolywania sie do zwyklego sadu.

Nie bzdura a wazna decyzja strategiczna. Jeli Internet ma byc w pelni
komercyjny nie moze spodziewac sie zadnych panstwowych dotacji lub
pieniedzy na inwestycje.

Nawet w dziedzinie budowy platnych autostrad panstwo ma wiele do
powiedzenia. Dla mnie Internet jest infrastruktura a nie firma zatem w
jego zarzadzaniu panstwo winno przynajmniej ustalaqc zasady.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland