Re: pieprzenie i reakcje na Domeny 0.5

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 19:25:52 MET

mc10_at_boa.uni.torun.pl (Marek Czubenko) wrote:

>Pieknie, pieknie znaczy sie rzeczony A. karpinski mowi: zamknijcie geby
>a my i tak was urzadzimy, czy chcecie, czy nie, bo My jestysmy konstruktywni
>a wy nie macie nic do powiedzenia.

A.Karpinski ma troche racji, lecz bardzo niegrzeczne slownictwo. nie da sie
ukryc.

>Z nich wynika, ze ich autorzy maja watpliwosci co do sensownosci calej
>akcji "porzadkowania nomenklatury". I wcale nie chca sie pchac do
>decydowania.

decyzje sa trudne, wiec czemu sie tu dziwic ?

>system w przyrodzie. Ograniczenia powinny wynikac z logiki internetu w sposob
>naturalny i ew. struktury polskiego internetu.
ktora jak by nie patrzec, jest regionalna :)
wcale mnie nie dziwia protesty. wiem (pewnie nie tylko ja) co to sa
przyzwyczajenia. poza tym niektorzy chca sobie zaoszczedzic pracy :)

>Po trzecie: zadna organizacja nie ma legitymacji do narzucania swoich
>wewnetrznych ustalen jako normy obowiazujacej wszystkich, rowniez tych,
>ktorzy do tej organizacji nie naleza. Przynajmniej tak jest w spoleczenstwach
>demokratycznych. A poki co jedyne regulacje, ktore tu moga obowiazywac to
>prawo handlowe i cywilne.

jak sama nazwa wskazuje, propozycja jest czyms co sie proponuje a nie narzuca.
PSI stworzyla pewien dokument, ktory przedstawila do dyskusji publicznej.
Ja do PSI nie naleze, ale mysle ze nierozsadne jest odrzucanie czegos z miejsca
i mowienie o narzucaniu woli, zamiast poddac dokument zeczowej dyskusji. I
wypunktowac co nam jako urzytkownikom/administratorom sie podoba, a co nie.

>Natomiast w sytuacji, gdy pojawi sie organizacja, ktorej wewnetrzne
>ustalenia mialyby obowiazywac, moze dojsc do sytuacji, ktore juz przerabialismy
etc/etc. to jest temat na news:pl.soc.polityka i news.pl.soc.religia , jesli
juz mowimy o narzucaniu woli.
  Idac tokiem panskiego myslenia, gdyby ktos mi powiedzial ze pierogi sa
swietne, doszedlbym do wniosku ze ten ktos chce mnie pierogami zapchac
(taki kulinarny oderwany przyklad:)

[ciach...]

>"nas tu nienawidza, ale my sie nie damy" tez nie jest przesadnie merytoryczna.
>
>To by bylo na razie na tyle.
>Marek Czubenko

glos A.K. jest faktycznie niecenzuralny. Ale jak Pan zauwazyl, po obydwu
stronach frontu stoja rozni ludzie. analogiczne przyklady mozna takze
wyciagnac ze strony negatywnie nastawionej do projektu, wiec proponowalbym
nie brac wypowiedzi A.K. jako argumentu przediw projektowi nazewnictwa domen.

pozdrawiam,

--
                          oOOo