Re: Domeny 0.5

Autor: Ryszard Korwin-Mikke - DI 153 5007 (rmikke_at_mofnet.gov.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 15:57:32 MET

Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:

 |Nie bzdura a wazna decyzja strategiczna. Jeli Internet ma byc w pelni
 |komercyjny nie moze spodziewac sie zadnych panstwowych dotacji lub
 |pieniedzy na inwestycje.

Zeby tylko panstwo zechcialo sie nie wtracac z monopolem
telekomunikacyjnym, to ja juz dawno pisalbym te wszystkie listy
w domu, bez zadnych panstwowych dotacji do internetu. Vide: USA.

 |Nawet w dziedzinie budowy platnych autostrad panstwo ma wiele do
 |powiedzenia.

I co, duzo mamy tych autostrad? Znajomy Amerykanin malo z
krzesla nie spadl, jak uslyszal ile czasu u nas sie buduje
platne autostrady...

 |Dla mnie Internet jest infrastruktura a nie firma zatem w
 |jego zarzadzaniu panstwo winno przynajmniej ustalaqc zasady.

Nie, zasady powinni ustalic sami zainteresowani i wlasnie
probujemy kawalek tej roboty zrobic. A infrastrukture powinno
tworzyc kilka firm...

                                 Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

--
#include <disclaimer.h>
Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.