Re: Domeny 0.5

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 19:12:58 MET

myszka_at_norka.immt.pwr.wroc.pl (Wojciech Myszka) wrote:
>Szanowni Panstwo,
>dyskusja nad materialem przedstawionym przez Wladka Majewskiego zaczyna
>przybierac nieco dziwaczna postac. I nie jest ty przyczyna niska jakosc
>materialu, ktory on przygotowal. Z przykroscia stwierdzam, ze zawodza
>dyskutanci.

Niestety przyznaje. Nie czytalem dokladnie, ale jesli mi wolno zasugerowac
trzy propozycje, zeby na samym poczatku bylo wyraznie napisane ze:

1.Sugeruje sie zmiane nazewnictwa domen odbiegajacych od nizej opisanego
  standardu na nazewnictwo z nim zgodne.
2.Zaleca sie zakladac wszystkie nowe domeny WYLACZNIE zgodnie z ponizej
  opisanymi zaleceniami.
3.W przypadku zmiany nazewnictwa zaleca sie pozostawienie poprzedniego
  nazewnictwa domen na okres 1 roku, oraz uzywanie nowego nazewnictwa.

dlaczego az 1 roku ? swego czasu musialem zmienic nazwe jednego z serverow.
Tak sie zlozylo ze byl to glowny mail-server katedry, i okres 1 roku
pozostawil mi duzo swobody i czasu, na powiadomienie wszystkich o poczynionych
zmianach. Wystarczylo czytac logi postingow (czyli naglowki bez tresci:)
zeby wychwycic wszystkich, ktorzy uzywali nieprawidlowych adresow.

pozdrawiam,

--
                          oOOo