Re: Domeny, wersja 0.42

Autor: Zbigniew J. Tyrlik (zbig_at_apk.net)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 13:16:36 MET

In <Pine.SUN.3.91.951020121628.829B-100000_at_pippin> irek_at_nask.org.pl (Ireneusz Neska) writes:

>Chodzi o to, ze firma, ktora ma konto u providera nie chce miec adresu
>firma_at_provider.net.pl tylko user_at_firma.com.pl. MX bylby na maszyne
>providera. Uwazam ze to jest do zaakceptowania. Do zaakceptowania bylyby
>rowniez domeny, w ktorych bylby tylko MX.

Jest to bardzo popularne w USA - nawet pomimo oplaty za rejestracje domen,
wiele instytyjci rejestruje domene, wukupuje jeden rachunek, prosi o
skierowanie calej domeny na ten rachunek, tworzy WWW pages - no i juz mozna
drukowac szumne wizytowki...

>Oczywiscie, warunkiem rejestracji domeny dla osoby prywatnej byloby
>posiadanie przynajmniej jednego komputera na stale (lub prawie na stale)
>dolaczonego do internetu, a nie tylko MX na inna maszyne.

A dlaczego ? Takie podejscie istanialo w USA do 91 roku... a potem sie
okazalo ze na rejestracji domen mozna zarabiac pieniadze potrzebne na rozwoj
sieci.

albo numer,telefonu.pl
( Internic rozpoczal rejestracje domen numerycznych - ostatni raz jak
sprawdzalem 123.com bylo do wziecia.. ). cos jak:
 01-234-5678.com.pl - zwlaszcza jak masz tzw vanity number..
 1-800-the-card.com
 1-800-dial-usr.com

>Ja bylbym za wersja inicjalnazwisko.region.pl. Problem tylko jak
>odrozniac osoby o tym samym inicjale i nazwisku.

Raczej nie. Nie ograniczalbym mozliwosci rejestracjio do posiadaczy komutra
czy szwagra w KC; raczej nalozylbym jakas oplate za rejestracje - i
powodzenia..

>OK, moge namawiac, ale i tak ostateczna decyzja nalezy do klienta.

Dokladnie... bo za chwile bedziemy mieli indeks imion douszczonych do
obrotu, i w zaleznosci od humoru/pogody/masci politycznej urzednika bedzie
to albo (Poznan University of Technology) albo Poznanskaja Politiechnika..

>Irek

Milej zabawy...

_zjt

--
Zbigniew J. Tyrlik  DoD# 0759  FJ1200 `89-Silver...  zbig_at_wariat.org
APK on the move   Northern Ohio Internet Access   216-241-7166 voice