Re: Alex w Toruniu, sygnaturki

Autor: Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_anna.mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 15:32:19 MET

In article <465l4h$2c_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl> Maciej.Kozinski_at_boa.uni.torun.pl writes:
>Dni VM-a sa juz policzone, ja od dawna forwarduje poczte na PC z Linuxem,
>tam sygnatury mozna sobie czytac do woli (co dluzsze wcale mi nie
>przeszkadzaja).

Jak ktos ma gdzie forwardowac. Ja akurat mam konto unixowe (z ktorego pisze
w tej chwili) ale nie wszyscy maja gdzie, a poza tym niektorzy tak jak np ja
po prostu lubia korzystac z VM/CMS.
[hack]
>Argument o przepustowosci sieci powinienes chyba dedykowac Rafalowi
>Maszkowskiemu. Co do przepustowosci sieci - jest Alex, jest serwer
>proxy-WWW na alex.boa, wiec mozna znacznie ograniczyc ruch przez lacze
>Torun-WWa. Tylko po co, prawda?

Ktory to proxy-www tlumaczy niektore nie podobajace mu sie znaki w urlach na
inne i nie mozna sie dostac do osobistych stron www na vm. Nie chodzilo mi o
to ze konkretnie Ty zapychasz lacze Torun-Wawa tylko ze jakby wszyscy mieli
taki sygnaturki jak Ty to obciazenie sieci (w ogole a nie tylko tego
konkretnego odcinka o ktory jestes taki drazliwy) wzrosloby znaczaco. I
content-free. I z tego powodu pisze to co pisze co ty nazywasz
reedukowaniem. Moze i jestem niedoinformowany co do konkretnej sytuacji w
niektorych kawalkach torunskiej sieci, ale patrze na rzecz bardziej
globalnie.
Krotka syganturka jeszcze nikomu nie zaszkodzila.

A swoja droga kiedys widzialem takie motto o ktorym mysle ze wszyscy powinni
pamietac: ' Remember that Net access is a privilege. Not a right'

ALex

--
Janusz A. Urbanowicz, Amiga User and Student of Physics    |All a hacker needs
InterNet: flatline_at_mat.uni.torun.pl alex_at_vm.cc.uni.torun.pl |is a tight PUSHJ,