Re: Alex w Toruniu, sygnaturki

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 15:40:20 MET

Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl) wrote:
: In article <465l4h$2c_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl> Maciej.Kozinski_at_boa.uni.torun.pl writes:
: >Dni VM-a sa juz policzone, ja od dawna forwarduje poczte na PC z Linuxem,
: >tam sygnatury mozna sobie czytac do woli (co dluzsze wcale mi nie
: >przeszkadzaja).
: >
: Jak ktos ma gdzie forwardowac. Ja akurat mam konto unixowe (z ktorego pisze
: w tej chwili) ale nie wszyscy maja gdzie, a poza tym niektorzy tak jak np ja
: po prostu lubia korzystac z VM/CMS.

No to jak lubisz, to chyba Ty musisz sie dostosowac do warunkow, a nie caly
swiat do Ciebie? A co do nie wszystkich, to jest w tej chwili tyle maszyn,
ze chyba trudno nie dostac konta w Toruniu. Lada moment wszystkie wydzialy
beda mialy przynajmniej serwer pocztowy, wiec tego typu argument odpada.
: [hack]
: >Argument o przepustowosci sieci powinienes chyba dedykowac Rafalowi
: >Maszkowskiemu. Co do przepustowosci sieci - jest Alex, jest serwer
: >proxy-WWW na alex.boa, wiec mozna znacznie ograniczyc ruch przez lacze
: >Torun-WWa. Tylko po co, prawda?
: >
: Ktory to proxy-www tlumaczy niektore nie podobajace mu sie znaki w urlach na
: inne i nie mozna sie dostac do osobistych stron www na vm. Nie chodzilo mi o

A ktos zwrocil uwage na ten problem? No to o czym rozmawiamy? poza tym
proxy buforuje strony spoza Torunia.

: to ze konkretnie Ty zapychasz lacze Torun-Wawa tylko ze jakby wszyscy mieli
: taki sygnaturki jak Ty to obciazenie sieci (w ogole a nie tylko tego
: konkretnego odcinka o ktory jestes taki drazliwy) wzrosloby znaczaco. I

Ale nie maja. Nikogo na sile sie nie zmusza. A Twoja sygnatura czemu tak
nagle sie odchudzila? Jeszcze niedawno byl tam PGP key. I juz usilujesz
reedukowac innych?

: content-free. I z tego powodu pisze to co pisze co ty nazywasz
: reedukowaniem. Moze i jestem niedoinformowany co do konkretnej sytuacji w
: niektorych kawalkach torunskiej sieci, ale patrze na rzecz bardziej
: globalnie.

Konkretnie rzecz biorac na sygnaturke?:-)

: Krotka syganturka jeszcze nikomu nie zaszkodzila.

Dluzsza tez nie.

: A swoja droga kiedys widzialem takie motto o ktorym mysle ze wszyscy powinni
: pamietac: ' Remember that Net access is a privilege. Not a right'

forward to rzm.

M.

PS. Jak chcesz rozrzasac sprawy torunskie, to proponuje e-mail.

--
           Maciej Kozinski          | Internet: