Re: Alex w Toruniu

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 11:14:35 MET

Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl) wrote:
: Maciej Kozinski napisal(a):
: > Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: > : Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1) wrote:
: > : Moze skonfiguruj sobie tego Pine'a, czy co to tam jest? Czasem czlowiek
: > : chcialby reply zrobic na Twoj prywatny adres, a tu sie nie da...
: > Moze przeczytaj uwaznie pozostale naglowki, a potem sprobuj zrobic reply.
: > Chyba, ze masz taki madry reader, ktory nie rozumie pola Reply-To.

: chyba pola From: , a poza tym wydaje mi sie ze nie o to chodzilo szymonowi i
: nie powininenes byc (takie odnioslem wrazenie) zlosliwy.

O co Szymonowi chodzilo to juz sobie poza lista wyjasnilismy. Plle from
jest ok, ale i bez tego dalo by sie zrobic prawidlowe reply, wiec to co
napisal Szymon to chyba nie do konca bylo prawdziwe. Nie mam do niego o to
pretensji - kazdy mogl to przeoczyc, a po crashu systemu zajelo mi troche
czasu odnalezienie sposobu, a jaki ustawialo sie pelna nazwe (problem
bynajmniej nie dotyczy Tin-a).
 Nie chce byc zlosliwy ani w stosunku do osob, ktore nie majac punktu
zaczepienia krytykowaly rozmiar mojej sygnatury arbitralnie ograniczany do
4 linii (nonsens), ani do autora powyzszych dwoch linii, ale czemu np.
osoby te potrafia podliczyc linie w sygnaturze, a np. nie wypowiadaja sie
nt. uzywania nazwisk znanych osob (vide "Chopin" tudziez "Beethoven" p.
sygnatura [2 linie!!] ponizej) jako identyfikatorow? Zadnego z tych
wielkich formalistow to nie razi? Moze Piotr jest rzeczywiscie milosnikiem
muzyki powaznej, ale to jest chyba naduzycie? Ja np. uwielbiam Faith No
More, ale to jeszcze mnie nie upowaznia do podpisywania sie "Mike Patton".

: --
: Piotr Kucharski chopin_at_sgh.waw.pl irc: Beeth http://akson.sgh.waw.pl/~chopin
: finger -l chopin_at_akson.sgh.waw.pl for PGP key

Pozdrowienia,
Maciek

PS. Krakowskim (Szymonie) targiem skrocilem sygnature, nie jestem gluchy na
uwagi innych, ale tez nie skroce jej do 4 linii. Formalizm jest bzdura i
nieszczesciem.

M.

         | Maciej Kozinski          / Internet:                       |
         | snail:                 / e-mail: maciek_at_boa.uni.torun.pl   |
         | 87-116 Torun, POLAND  / http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek|
         | Dzialowskiego 4/4    /                                     |
         |       Nicolas Copernicus University, Torun, Poland         |
         |          University's Computerisation Group                |