Re: Netscape 2.0

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1)
Data: Sat 14 Oct 1995 - 16:07:05 MET

Milosz Stasik (stas9593_at_uidaho.edu) wrote:
: On Fri, 13 Oct 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

: [...]
: > > W Europie: Lulee University, Sweden
: > > oraz Swedish University NETwork, Uppsala, Sweden

: > Ludzie! Ile razy jeszcze mam do upadlego przypominac o korzystaniu z
: > krajowych mirrorow ???!!!
: > Jaroslaw Rafa

: Popieram! Adresy jakie podalem sa wskazane przez samo
: Netscape. Wszyscy spragnieni nowinki tam sie pchaja. Tlok
: paskudny. Kto nie musi niech sie tam nie pcha! :). Kto nie mainnego
: wyjscia (ja) musi pocierpiec...... :(
: Swoja droga czy istnieje lista polskich mirrorow co atrakcyjniejszych miejsc?

Przypominam o istnieniu Alexa, ktory na zadanie uzytkownika sciaga i
przechowuje pliki z FTP - inteligentnie i oszczednie, bez koniecznosci
pisania skryptow dla FTP sciagajacych "do upadlego", z b. atrakcyjna
mozliwoscia czytania plikow via NFS - czyli wirtualnego "podczepienia"
archiwow jako dodatkowy dysk sieciowy. Szczegolowe informacje nt.
wykorzystania: http://www.boa.uni.torun.pl

..
zdrowienia,
Maciej Kozinski

         | Maciej Kozinski          / Internet:                       |
         | snail:                 / e-mail:                           |
         | 87-116 Torun, POLAND  /          maciek_at_boa.uni.torun.pl   |
         | Dzialowskiego 4/4    /   WWW home page:                    |
         |                     /http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek   |
         |       Nicolas Copernicus University, Torun, Poland         |
         |          University's Computerisation Group                |