Re: Netscape 2.0

Autor: Marek Czubenko (mc10_at_boa.uni.torun.pl)
Data: Sat 14 Oct 1995 - 16:49:32 MET

> Milosz Stasik (stas9593_at_uidaho.edu) wrote:
> : On Fri, 13 Oct 1995, Jaroslaw Rafa wrote:
>
> : [...]
> : > > W Europie: Lulee University, Sweden
> : > > oraz Swedish University NETwork, Uppsala, Sweden
>
> : > Ludzie! Ile razy jeszcze mam do upadlego przypominac o korzystaniu z
> : > krajowych mirrorow ???!!!
> : > Jaroslaw Rafa
>

> : Popieram! Adresy jakie podalem sa wskazane przez samo
> : Netscape. Wszyscy spragnieni nowinki tam sie pchaja. Tlok
> : paskudny. Kto nie musi niech sie tam nie pcha! :). Kto nie mainnego
> [...]
Ja sie wcale nie dziwie, ze w sytuacji, gdy pojawia sie jakas nowinka
ludzie chca ja natychmiast dopasc, ale jak sie cala chmara pcha do jednego
 cycka gdzies w swiecie, to lwia jej czesc sie nie dopcha, a tylko generuje
niepotrzebny ruch na miedzynarodowych laczach, choc ci co sie dorwa sa
w tym momencie znacznie gorsi, bo nie dosc, ze sie pchaja to jeszcze
cyckaja, a potem sie dziwia, ze co niektorym wpadaja do glow pomysly
z cyklu "megabajt za zlotowke".
Casus Netscape'a 2.0 znow wykazal, ze wsrod polskich konsumentow Interneta
jest cala fura Koziolkow Matolkow, co po calym swiecie szukaja ciagle
jakiegos Pacanowa.
Pozdrawiam
Marek Czubenko