Re: Netscape 2.0

Autor: Milosz Stasik (stas9593_at_uidaho.edu)
Data: Fri 13 Oct 1995 - 16:19:51 MET

On Fri, 13 Oct 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

[...]

> Ludzie! Ile razy jeszcze mam do upadlego przypominac o korzystaniu z
> krajowych mirrorow ???!!!
> Jaroslaw Rafa

Popieram! Adresy jakie podalem sa wskazane przez samo
Netscape. Wszyscy spragnieni nowinki tam sie pchaja. Tlok
paskudny. Kto nie musi niech sie tam nie pcha! :). Kto nie mainnego
wyjscia (ja) musi pocierpiec...... :(
Swoja droga czy istnieje lista polskich mirrorow co atrakcyjniejszych miejsc?

pozdrawiam,
Milosz

                           /\
Milosz /\ / \ /\