Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Piotr Pogorzelski (ppogorze_at_jukebox.ippt.gov.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 17:01:53 MET

In article <D2AEDBF33D0_at_inf.wsp.krakow.pl> RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

 JR> Bez sensu.

Moze i tak, to rzecz gustu, ale wszystko jest lepsze od prasa.pl czy
prasa.com.pl.

To (moja propozycja) jest rezultat tych glupich dyskusji jak nazywac
domeny aby w 10 znakach zawrzec 200MB informacji. Jak widac mnie juz
tez na mozg padlo.

 JR> Czy projekt Internet dla Szkol powinien sie nazywac Jacek-Gajewski-i-
 JR> przyjaciele dla Szkol???? A przeciez to nie caly Internet robi i nie
 JR> wszystkie szkoly biora udzial w tym projekcie - znam takie, ktore sie jego
 JR> zalozeniom (polaczenia komutowane, a zwlaszcza call-back i ograniczenie czasu
 JR> pracy) ostro sprzeciwiaja.
 JR> Grupa pod kierownictwem J.Gajewskiego pierwsza zaczela uzywac tej nazwy i
 JR> dlatego ona teraz ma na nia faktyczny, jezeli nie formalny (TM). Dlaczego ATM
 JR> nie mialoby miec (TM) na Internet dla Prasy???

Jezu, niech ma. Tylko, ze oni chca raczej nie chca zadnego TM, co
najwyzej prasa (TM) i w tym problem.

A czy IDSowi na TM zalezy, tego nie wiem.

--
piotr pogorzelski			ppogorze_at_ippt.gov.pl