Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 16:19:21 MET

> Well, to znaczy, ze firmy dla ktorych oni pracuja chca zaoszczedzic?

Kazdy chce zaoszczedzic, szczegolnie jesli nie jest do konca przekonany o
celowosci inwestycji (w tym przypadku w lacze z Internetem).

> Internet nie jest za darmo i sam Darku o tym wiesz. Dyskusja jaka
> toczy sie na listach dyskusyjnych nie pozostawia chyba watpliwosci
> co do tego, ze nalezy skonczyc z darmowym dostepem do sieci. Nie tworzmy

Chwileczke, za dostep prasy do sieci zaplaci moja firma, a nie podatnik,
wiec nie ma powodu by toczyc dyskusje komu i na jakich zasadach ATM dostep
zapewnia. Druga sprawa jest to, ze nie nalezy porownywac finansowania
dostepu dla stu kilkudziesieciu tysiecy odbiorcow, co robi KBN i dostepu dla
kilkudziesieciu pism, co robi ATM.

> zatem nowych "darmowych" bytow ponad te, ktore juz istnieja.
> Pracujac na wlasny rachunek nalezy wliczyc koszt dostepu do sieci
> w koszt funkcjonowania "wlasnej" firmy.

Oczywiscie.

> Brakuje mi tu slowa ... spolecznie. Zgadzam sie, ze dziennikarzy nalezy
>przekonywac, sklaniac itd. Jesli to zrobi ATM pokrywajac tego koszty
>to dobrze dla dziennikarzy ale czy niezaleznie? Co do aspektu reklamowego
>firmy to sam bym tak zrobil.

Kazdy ma swoj sposob prowadzenia interesow. Ja uznalem ze bezplatna obsluga
kilkudziesieciu kont jest dla nas OPLACALNA - z wielu powodow, ale
najwazniejszym, a w kazdym razie najchetniej prezentowanym jest
UPOWSZECHNIENIE INFORMACJI O INTERNECIE, do czego dziennikarze i pisma
nadaja sie znakomicie.

Darek Wichniewicz