Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Tomasz Kokowski (tommy_at_rose.man.poznan.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 15:14:45 MET

Tomasz Kokowski:

Darek Wichniewicz:

>To zdecydowanie nie jest zdanie prawdziwe - wielu dziennikarzy pracuje dla
>kilku redakcji lub "na wlasny rachunek". Rowniez wielu - nie tylko dla
>prasy, ale takze dla radia lub telewizji.

 Well, to znaczy, ze firmy dla ktorych oni pracuja chca zaoszczedzic?
 Internet nie jest za darmo i sam Darku o tym wiesz. Dyskusja jaka
 toczy sie na listach dyskusyjnych nie pozostawia chyba watpliwosci
 co do tego, ze nalezy skonczyc z darmowym dostepem do sieci. Nie tworzmy
 zatem nowych "darmowych" bytow ponad te, ktore juz istnieja.
 Pracujac na wlasny rachunek nalezy wliczyc koszt dostepu do sieci
 w koszt funkcjonowania "wlasnej" firmy.

>Celem dzialania jest przekonanie redakcji i dziennikarzy, ze z Internetu
>warto korzystac, a przede wszystkim sklonic do PUBLIKOWANIA w sieci swoich
>tytulow. Wydaje sie, ze jest to cel sluszny...

 Brakuje mi tu slowa ... spolecznie. Zgadzam sie, ze dziennikarzy nalezy
przekonywac, sklaniac itd. Jesli to zrobi ATM pokrywajac tego koszty
to dobrze dla dziennikarzy ale czy niezaleznie? Co do aspektu reklamowego
firmy to sam bym tak zrobil.

Tomasz Kokowski
Tomasz Kokowski
Z-ca Dyrektora d/s Technicznych Technical Director
Uczelniane Centrum Obliczeniowe Computing Centre
Politechnika Poznanska Poznan University of Technology
ul. Piotrowo 3a, 60-965 Poznan

tel. +48 (61) 782720, 782726 fax. +48 (61) 771525 e-mail:
kokowski_at_pozn1v.put.poznan.pl