Czy placi sie w Polsce za zarejestrowanie domeny ?

Autor: Jacek A. Ponarski (ponarski_at_aecom.yu.edu)
Data: Thu 14 Sep 1995 - 17:45:48 MET DST

Ostatnio (13 wrzesnia) Internic wprowadzil nowa polityke placenia za
domene com, org, net $100 za rejestracje i $50 za utrzymanie roczne.
Jedynie gov i edu sa oplacane przez panstwo. Te tzw reverse domeny na ips
sa jeszcze za darmo. Czy w Polsce placi sie cos za zarejestrowanie
domeny? A za utrzymanie? Jak nie to moze ja bym tak sobie tam
zarejestrowal moje 8-) Czy musze byc w Polsce zeby miec pl domene? (Tak
naprawde to mi na tym nie zalezy ale zawsze sie moge zapytac 8-) )

--Jacek

Jacek A. Ponarski, Albert Einstein College of Medicine, RIT
ponarski_at_aecom.yu.edu, Bronx, NY. http://micro6.trincoll.edu