PTK w Lublinie

Autor: Marcin Strzyzewski (marti_at_posejdon.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 14 Sep 1995 - 16:36:44 MET DST

hej..

wlasnie tak sie (glupio ?? ) sklada ze interesowalem sie tym, iz PTK
w Lublinie ma zamiar dolaczac do internetu.

Z tego co sie dowiedzialem ( meczylem jakiegos niezbyt zorientowanego typa)

- zaczac sie to ma dopiero okolo przyszlego roku...teraz o ile mi widomo
  tylko jedno osiedle ma sygnal ..cos kolo 30 programow..

- jesli bedzie wymagana liczba chetnych kupa oni wlasny server.facio cos
  wspominal o DEC Alpha i jakis niezbyt zrozumialy dla mnie system
  operacyjny

- jesli nie bedzie az tylu chetnych ( mowiono o roznych liczbach, ja
  uslyszalem ze cos kolo 100 ) to ludzie ci beda uzywac kont na host'ach
  UMCS'u - nie wiem czy na Novell'u czy na UNIX'ie (notabene PTK i TPSA -
  a przez to wyjscie z Lublina o ile wiem znajduja sie w jednym miejscu
  tzn na centrali telefonicznej na ul.Chodzki )

- facio wspominal o tym iz lacza oni takze lokalne LAN'y

- technicznie to sam nie wiem jak to ma byc zrealizowane ( oni jeszcze
  malo wiedza :(( ) facet mowil o jakims codec'u.. 'czarna skrzynka' hihi

Rozmawiajac z ludzmi z Lublina ( jesli Ciebie tu nie ma masz pecha )
WSZYSCY byli chetni na taka alternatywe...gdyz praktycznie wychodziloby
na to iz w domu masz koncowke LANu lubelskiego..calkiem niezle :)

Nie wiem jakie ustala koszty..pewnie zalezalo to bedzie od chetnych itp...

jedny sposob...meczyc PTK w Lublinie..o ile pamietam maja numerek 71-13-13
ale gdzies sie przenosili i nie mam nowszego...najwyzej 'super inteligentna'
pani sekretarka skieruje ( czytaj : prze-routuje ) Cie gdzies indziej

to chyba tyle ..papa

Marcinek Strzyzewski