Re: Czy placi sie w Polsce za zarejestrowanie domeny ?

Autor: Michal Krzeminski (mike_at_polbox.com.pl)
Data: Sun 17 Sep 1995 - 10:46:18 MET DST

> sa jeszcze za darmo. Czy w Polsce placi sie cos za zarejestrowanie
> domeny? A za utrzymanie? Jak nie to moze ja bym tak sobie tam
> zarejestrowal moje 8-) Czy musze byc w Polsce zeby miec pl domene? (Tak
> naprawde to mi na tym nie zalezy ale zawsze sie moge zapytac 8-) )

Z tego co mi wiadomo oplata za rejestracje domeny jest chyba zawarta
w oplacie NASK za podlaczenie do sieci - przynajmniej moja firma rejestrujac
 *.polbox.com.pl tak wlasnie zostala potraktowana. Jest jednak maly
kruczek - nie majac wlasnego DNS mozna zarejestrowac w domenie tylko 10
maszyn, za nastepne chyba trzeba cos doplacac, natomiast postawiwszy
wlasny NS ma sie problem oczywiscie z glowy, jako i ja uczynilem :)

| Greetings, | uucp.polbox.com.pl |
| Michal Krzeminski "Psychop" | or polbox.com.pl |
| mike_at_uucp.polbox.com.pl or mike_at_polbox.com.pl | 2048k Fiber Optic Link |