Re: Czy placi sie w Polsce za zarejestrowanie domeny ?

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Mon 25 Sep 1995 - 11:23:36 MET

> Telefon ten jest do zglaszania problemow i usterek w sieci oraz uzyskiwaniu
> informacji. Rejestracja domen najprostsza (i najszybsza) jest poprzez
> e-mail. Duzo latwiej jest napisac mail z nazwa domeny oraz nazwa i
> numerem serwera ja obslugujacego niz dzwonic, potem mowic nazwe domeny,
> numer DNS serwera itp (przy okazji mozna sie pomylic). Do tego celu sluzy
> wlasnie adres e-mailowy w rekordzie SOA.
>
> Irek

Ja korzystalem z tej drogi przez e-mail, a koledzy z NASKu (glownie
Irek) dzialali sprawnie i szybko.
Nie mialem zadnych problemow z DNS w ISS (zmiany),
czy tez z rejestracja firmy Altkom.

 Pozdrowienia,
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland