Re: Re: Wirus w _tekstach_ Worda!

Autor: Przemyslaw Gamdzyk (pegam_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sat 09 Sep 1995 - 22:45:13 MET DST

Michal Mosiewicz (on Sat, 09 Sep 95 22:26:02 CET ) napisal:

> A propos psikusow, mam male pytanie. Podobno Hot Java ma taka ciekawa
> mozliwosc, ze akceptuje dokumenty w postaci programow. Jako, ze nie
> mam u siebie mozliwosci wyprobowania tego, chcialem sie dowiedziec od
> kogos, kto moze sie tym bawil, jakie mozliwosci maja programy w Hot
> Javie, czy maja one dostep na przyklad do jakis systemowych
> bibliotek, czy raczej ich dzialanie zwiazane jest tylko i wylacznie z
> produkowaniem sie na ekranie.

Dla uscislenia: Hot Java to przegladarka WWW produkcji SUN'a, ktora jako
pierwsza akceptuje programy napisane w jezyku Java (wedle zapowiedzi do konca
tego roku te mozliwosc ma miec takze Netscape). Programy w Javie (b. podobne do
C++) kompilowane sa na kod posredni, ktory jest wysylany przez serwer do
klienta. Przegladarka zajmuje sie jego interpretacja. SUN sie zarzeka, ze jest
to super-bezpieczne i w ogole, ale wlasnej ekspirencji niestety w tym zakresie
nie mam.

Przemek Gamdzyk